Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

P&L Food Retail

Publikace umožňuje detailní pohled na fungování moderní retailové společnosti. Konkrétně jsou popsány jednotlivé procesy. Ke každé položce managerské P& L (profit & loss) autor vysvětluje její význam a zároveň se věnuje danému tématu z procesního hlediska chodu obchodního řetězce. Čtenář má tak možnost získat detailní znalosti ze zákulisí obchodu a pozná, že provoz maloobchodu je podstatně složitější, než si při návštěvě maloobchodní jednotky dokázal představit. Má možnost získat také informace pomocí jakých nástrojů a ukazatelů je obchodní řetězec řízen. Forma P & L je odlišná oproti neobchodním společnostem hlavně v části věnující se zboží. Témata jako obrat, marže, odpisy, inventury patří k managerským prioritám. Publikace se věnuje nejen provozu maloobchodních řetězců, ale popisuje i postupy při zvažování expanze na nové trhy. Zdokumentovány jsou zde parametry, které mezinárodní retailové společnosti používají při rozhodování, zda budou realizovat expanzi, jaké maloobchodní jednotky budou budovány, za jakých předpokladů je možné dosáhnout rentability a jaké zázemí včetně logistických center bude zapotřebí. Publikace je doplněna o základní slovník anglicko-českých retailových pojmů.

ISBN:978-80-245-2130-5
EAN:9788024521305
Doporučená cena:191 Kč
Počet stran 70 stran
Rozměr 210x297 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 15. 2. 2016
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace