![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
\"Klasický\" bestseller, jehož aktualizované vydání z roku 2006 přináší více než sto stran nového textu a nové kapitoly, které vycházejí z patnáctiletých zkušeností s uplatňováním hlavních myšlenek knihy v praxi. Autor, jedna z předních světových autorit v oboru managementu a vedení lidí, dokazuje, že jedinou konkurenční výhodou, kterou může organizace získat, je schopnost učit se rychleji než konkurence. V knize popisuje, jak se organizace mohou zbavit \"poruch učení\", které ohrožují jejich produktivitu a úspěch, a to tím, že si osvojí strategie učící se organizace, strategie, jež rozvíjejí schopnost lidí dosahovat výsledků, na nichž jim opravdu záleží.
ISBN: | 978-80-7261-162-1 |
---|---|
EAN: | 9788072611621 |
Doporučená cena: | 720 Kč |
Počet stran | 440 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 23. 4. 2007 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
Překladatel: | Grusová, Irena |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)