![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Monografie seznamuje čtenáře s výsledky mezinárodního výzkumu, který byl zaměřený na aktuální problematiku v oblasti připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky. Hlubší analýza se vztahuje zejména k populaci českých dětí, ale do výzkumu se zapojily i spolupracující zahraniční vysokoškolské instituce (Slovensko, Slovinsko, Polsko). Jedná se o státy, v nichž prochází předškolní vzdělávání taktéž reformou jako je tomu v ČR. Prostřednictvím monografie čtenář získá ucelený pohled v oblasti připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v ČR. Nelze opomenout skutečnost, že problematika školní zralosti nebyla v ČR v tomto pojetí řešena v posledních několika desetiletích. Monografie je určena zejména odborné veřejnosti, ale i studentům pedagogických fakult.
ISBN: | 978-80-244-3345-5 |
---|---|
EAN: | 9788024433455 |
Doporučená cena: | 250 Kč |
Počet stran | 312 stran |
Rozměr | 148x210 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 31. 7. 2013 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Univerzita Palackého v Olomouci |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)