Kniha proslulého marketéra a poradce v oboru komunikace určená jak manažerům a podnikatelům, tak i všem těm, kteří dennodenně musí někoho přesvědčovat o své věci (rodinné příslušníky, přátele), krok za krokem seznamuje čtenáře s osvědčenými účinnými technikami přesvědčování, které jsou založeny nikoli na manipulaci, nýbrž na čestnosti, otevřenosti, autentičnosti a schopnosti "vyprávět" svůj příběh tak, aby přesvědčovaného partnera zaujal.
ISBN: | 978-80-7261-183-6 |
---|---|
EAN: | 9788072611836 |
Doporučená cena: | 298 Kč |
Počet stran | 208 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 3. 6. 2008 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Překladatel: | Hanusová, Alena |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |