![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Jaká jsme čtenářská kultura? Silná, nebo slabá? Setrvalá, nebo upadající? Jsou stesky nad úpadkem čtení oprávněné, nebo jde jen o pohodlný kulturní katastrofismus? Kniha se zabývá těmito i dalšími otázkami, přičemž vychází z výsledků třetího statistického výzkumu čtenářů a čtení v České republice, který organizovala v roce 2013 Národní knihovna spolu s Ústavem pro českou literaturu AV ČR. Hlavním tématem výzkumu je knižní trh — kolik knih kupujeme, kolik peněz za ně vydáváme, podle čeho si je vybíráme, proč je nekupujeme, které instituce z knižní branže známe. V knize dochází i na čtení, čtení digitální, veřejné knihovny, naše oblíbené knihy a mnohé další. Čtení toho na nás ví hodně, víc, než si myslíme.
ISBN: | 978-80-7491-256-6 |
---|---|
EAN: | 9788074912566 |
Doporučená cena: | 249 Kč |
Počet stran | 192 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 5. 1. 2015 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Host-vydavatelství s.r.o. |
Tématická skupina | 13 - Krásná literatura |
![](/front-module/image/logo.png)