![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Výzkumy ukazují, že je možné diagnostikovat poruchy učení a chování již v předškolním roce. Podstatné je rozpoznat úroveň "dílčích funkcí", které umožňují přijímání a zpracování nových informací, rozvoj vnímání, paměti, myšlení a řeči. Autorka nabízí nejen metodu, jak diagnostikovat deficity dílčích funkcí u dětí předškolního věku, ale i soubor cvičení pro děti v předškolním roce a v první třídě, který tyto dílčí funkce rozvíjí. Jednotlivé úkoly a cvičení předpokládají, že dospělý pracuje s jedním dítětem. Publikace je tedy určena především rodičům, vychovatelům a psychologům. Pro svoji práci ji však uplatní i učitelky v MŠ, speciálních školách a v prvních třídách základních škol.
ISBN: | 80-7178-736-1 |
---|---|
EAN: | 8071787361 |
Doporučená cena: | 159 Kč |
Počet stran | 64 stran |
Rozměr | A5 |
Pořadí vydání | 3. |
Datum vydání | 1. 1. 2003 |
Jazyk | český |
Vazba | slepá lepená brožura s přebalem |
Překladatel: | Pokorná, Věra PhDr. |
Nakladatelství | PORTÁL, s. r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)