![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi.
ISBN: | 978-80-251-4155-7 |
---|---|
EAN: | 9788025141557 |
Doporučená cena: | 299 Kč |
Počet stran | 216 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 28. 4. 2014 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Computer Press, a. s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)