Okouzlit zákazníky je pro podnikatele to nejdůležitější, a Guy přesně popisuje, jak toho dosáhnout. Ukazuje, jak okouzlení může způsobit, že se ve chvílích, kdy jsou nepostižitelné věci víc, než neotřesitelná fakta, důležitá rozhodnutí stočí vaším směrem. Pomůže vám překonat hluboce zažité zvyky ostatních lidí a odolat ne vždy správné „moudrosti davu“. Jádro Kawasakiho dvanácti lekcí, obsažených v této knize, pochází z dob jeho práce v jedné z nejvíce okouzlujících společností vůbec, Apple, a zrovna tak z několika desítek let jeho zkušeností jakožto podnikatele a investora. Na světě je jen pár lidí, kteří by vám k okouzlování lidí mohli říci víc, než on.
ISBN: | 978-80-7349-290-8 |
---|---|
EAN: | 9788073492908 |
Doporučená cena: | 240 Kč |
Počet stran | 224 stran |
Rozměr | 130x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 26. 10. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
Nakladatelství | Pragma |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |