Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Ogilvy o reklamě

Nové vydání knihy klasika světové reklamy je jedinečným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou \"původní\" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí a příznačným humorem shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší ilustrace úspěšných reklamních kampaní, ale i příklady toho, jak by se reklama rozhodně dělat neměla.

ISBN:978-80-7261-154-6
EAN:9788072611546
Doporučená cena:890 Kč
Počet stran 224 stran
Rozměr 185x245 mm
Pořadí vydání 4.
Datum vydání 10. 9. 2007
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Překladatel: Škapová, Hana
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace