Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Obsahový marketing

Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače! Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návš­těvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti.

ISBN:978-80-251-4152-6
EAN:9788025141526
Doporučená cena:299 Kč
Počet stran 224 stran
Rozměr 167x225 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 3. 3. 2014
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Computer Press, a. s.
Tématická skupina 5 - Technické vědy
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace