![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha je určena především pro studenty ekonomických fakult, ale může sloužit i podnikatelům a osobám pracujícím v obchodních či výrobních firmách či podnicích zabývajících se poskytováním služeb. Publikace se zabývá vymezením a terminologií obchodu, charakteristikou subjektů působících jako mezičlánky mezi výrobou a spotřebou, základy technologie obchodního provozu a možnostmi spolupráce obchodních firem. Pozornost je dále věnována tvorbě maloobchodních cen, distribuci a nákupu a prodeji v obchodní činnosti firmy.
ISBN: | 978-80-87071-40-3 |
---|---|
EAN: | 9788087071403 |
Doporučená cena: | 337 Kč |
Počet stran | 148 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 27. 9. 2007 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | KEY Publishing s.r.o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)