![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Obchodní značka se stala ve 20. století fenoménem a zůstává jím i nadále. Pro řadu zákazníků je vodítkem při nákupech, pro řadu aktivistů symbolem vydřidušství a roztahovačnosti globálního kapitálu. Wally Olins bez emocí vysvětluje, jak a proč značky vůbec vznikly, jak sloužily a slouží svým majitelům i zákazníkům, a jak se mění její užívání a fungování v globalizovaném světě. Svůj výklad doprovází konkrétními příklady, díky tomu je srozumitelný i laikovi, ale stejně tak je i užitečný všem, kdo se značkou pracují nebo pracovat chtějí.
ISBN: | 978-80-257-0158-4 |
---|---|
EAN: | 9788025701584 |
Doporučená cena: | 389 Kč |
Počet stran | 257 stran |
Rozměr | 182x257 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 23. 10. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
Překladatel: | Loupová, Hana |
Nakladatelství | Argo, spol. s r.o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)