Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

O značkách

Obchodní značka se stala ve 20. století fenoménem a zůstává jím i nadále. Pro řadu zákazníků je vodítkem při nákupech, pro řadu aktivistů symbolem vydřidušství a roztahovačnosti globálního kapitálu. Wally Olins bez emocí vysvětluje, jak a proč značky vůbec vznikly, jak sloužily a slouží svým majitelům i zákazníkům, a jak se mění její užívání a fungování v globalizovaném světě. Svůj výklad doprovází konkrétními příklady, díky tomu je srozumitelný i laikovi, ale stejně tak je i užitečný všem, kdo se značkou pracují nebo pracovat chtějí.

ISBN:978-80-257-0158-4
EAN:9788025701584
Doporučená cena:389 Kč
Počet stran 257 stran
Rozměr 182x257 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 23. 10. 2009
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah, přebal
Překladatel: Loupová, Hana
Nakladatelství Argo, spol. s r.o.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace