![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky. Radí, co je třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít potenciálu tohoto obchodního nástroje. Sleduje využití značky i mimo komerční sféru - v té chvíli ji popisuje ne jako nástroj prodeje zboží, ale metodu, jak zprostředkovat ideje. Vysvětluje, že značku mohou s úspěchem využít charitativní organizace, ale i další společenské subjekty.
ISBN: | 978-80-7363-261-8 |
---|---|
EAN: | 9788073632618 |
Doporučená cena: | 389 Kč |
Počet stran | 256 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 23. 10. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
Autor: | Penkala, Vít |
Překladatel: | Loupová, Hana |
Nakladatelství | Dokořán s.r.o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)