Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

O značkách

Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje, co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky. Radí, co je třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít potenciálu tohoto obchodního nástroje. Sleduje využití značky i mimo komerční sféru - v té chvíli ji popisuje ne jako nástroj prodeje zboží, ale metodu, jak zprostředkovat ideje. Vysvětluje, že značku mohou s úspěchem využít charitativní organizace, ale i další společenské subjekty.

ISBN:978-80-7363-261-8
EAN:9788073632618
Doporučená cena:389 Kč
Počet stran 256 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 23. 10. 2009
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah, přebal
Autor: Penkala, Vít
Překladatel: Loupová, Hana
Nakladatelství Dokořán s.r.o.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace