Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

O PR uvedení do Public Relations

Knížka s nadhledem uvádí do problematiky Public Relations, kterou zasazuje do širšího, manažersko-sociologického kontextu. Nemá ambice stát se vyčerpávající učebnicí, ale může být dobrým východiskem pro studium problematiky PR. V části Pojednání o PR se čtenář seznámí se vším podstatným „okolo“ PR a ve druhé části s tím, jak se PR dělá. Členění do kapitol s jednotnou strukturou vytváří čtenářsky komfortní prostředí pro všechny, kteří se chtějí či musejí s public relations seznámit nebo si jako praktičtí PRisté ledacos ujasnit.
ISBN:978-80-245-2174-9
EAN:9788024521749
Doporučená cena:83 Kč
Počet stran 118 stran
Datum vydání 10. 02. 2017
Pořadí vydání 1.
Jazyk český
Autor: Eliška Novotná
Nakladatelství Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace