Knížka s nadhledem uvádí do problematiky Public Relations, kterou zasazuje do širšího, manažersko-sociologického kontextu. Nemá ambice stát se vyčerpávající učebnicí, ale může být dobrým východiskem pro studium problematiky PR. V části Pojednání o PR se čtenář seznámí se vším podstatným „okolo“ PR a ve druhé části s tím, jak se PR dělá. Členění do kapitol s jednotnou strukturou vytváří čtenářsky komfortní prostředí pro všechny, kteří se chtějí či musejí s public relations seznámit nebo si jako praktičtí PRisté ledacos ujasnit.
ISBN: | 978-80-245-2174-9 |
EAN: | 9788024521749 |
Doporučená cena: | 83 Kč |
Počet stran |
118 stran |
Datum vydání |
10. 02. 2017 |
Pořadí vydání |
1. |
Jazyk |
český |
Autor: |
Eliška Novotná |
Nakladatelství |
Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina |
999 - nezařazeno |