![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Studie americké autorky rozebírá v sedmi kapitolách fenomén fotografie a jeho roli v moderní společnosti počínaje vynálezem daguerrotypie až k dominantní úloze fotografického obrazu ve světě ovládaném masovými sdělovacími prostředky. Autorce se na relativně malé ploše podařilo přístupnou, esejistickou formou postihnout široké spektrum sociologických, historických i estetických aspektů fotografie a její kniha je dnes považována za jeden ze základních a nejoriginálnějších textů věnovaných danému tématu.
ISBN: | 80-7185-471-9 |
---|---|
EAN: | 8071854719 |
Doporučená cena: | 219 Kč |
Počet stran | 182 stran |
Rozměr | 130x200 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 7. 11. 2002 |
Jazyk | český |
Vazba | Neuvedeno |
Překladatel: | Z angličtiny přeložil Pavel Vančát. |
Nakladatelství | Nakladatelství Paseka s.r.o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)