Slovník Nová slova v češtině 2 navazuje na slovník Nová slova v češtině 1 (1998). Zaznamenává tzv. neologizmy, tj. nová slova, slova s novými významy i nová slovní spojení a frazémy z posledního období, z let 1996-2002. Najdeme zde na 7 000 hesel zachycujících novou slovní zásobu v běžném vyjadřování, v publicistice, politice, ve sféře marketingu, reklamy, v oblasti počítačů, mobilních telefonů. Slovník ocení každý, kdo se zajímá o tvář současné češtiny – zejména učitelé, novináři, překladatelé a redaktoři. Vydáním dalšího slovníku neologizmů se přibližujeme k moderní lexikografii vyspělých zemí, kde se průběžné vydávání slovníků nových slov stalo již dávno samozřejmostí.
ISBN: | 80-200-1168-4 |
EAN: | 9788020011688 |
Počet stran |
568 stran |
Datum vydání |
1. 1. 1999 |
Jazyk |
český |
Autor: |
Olga Martincová |
Autor: |
kolektiv |
Nakladatelství |
Středisko společných činností AV ČR, v.v.i. - nakl. Academia |