![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Cílem knihy je představit základní přístupy v leadershipu a v šesti studiích vybraných konceptů poukázat na specifika leadershipu uplatňovaného v českých podmínkách a představit trendy leadershipu, které jsou aktuální v globálních podmínkách. Leadership je v současnosti vymezován jako proces ovlivňování druhých za účelem dosažení společných cílů. Ovlivňovat druhé ve smyslu dosažení organizačních cílů však již nestačí. K tomu je zapotřebí kompetentních lídrů, kteří jsou schopni motivovat své spolupracovníky
ISBN: | 978-80-7261-479-0 |
---|---|
EAN: | 9788072614790 |
Doporučená cena: | 359 Kč |
Počet stran | 256 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 27. 2. 2017 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)