Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Nové trendy v leadershipuKoncepce, výzkumy, aplikace

Cílem knihy je představit základní přístupy v leadershipu a v šesti studiích vybraných konceptů poukázat na specifika leadershipu uplatňovaného v českých podmínkách a představit trendy leadershipu, které jsou aktuální v globálních podmínkách. Leadership je v současnosti vymezován jako proces ovlivňování druhých za účelem dosažení společných cílů. Ovlivňovat druhé ve smyslu dosažení organizačních cílů však již nestačí. K tomu je zapotřebí kompetentních lídrů, kteří jsou schopni motivovat své spolupracovníky

ISBN:978-80-7261-479-0
EAN:9788072614790
Doporučená cena:359 Kč
Počet stran 256 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 27. 2. 2017
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace