Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Nová pravidla marketingu a PRNaučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků

David Scott ve své knize ukazuje možnosti, které web nabízí velkým i malým společnostem, ať již z podnikatelské nebo neziskové sféry, v marketingu a PR. Na řadě příkladů předvádí využití blogů, vlastních i cizích, různé možnosti sdílení a předávání obsahu (včetně zvukových a video nahrávek), webových konferencí a seminářů k přímému oslovení zákazníků nebo příznivců a zájemců. Vysvětluje výhody plynoucí z tohoto nového přístupu k reklamě ve srovnání s klasickými "starými" pravidly, jako předávání tiskových zpráv vybrané skupině novinářů, časově omezené reklamní kampaně a inzertní aktivity v časopisech, novinách nebo rozhlase a televizi.

ISBN:978-80-86815-93-0
EAN:9788086815930
Doporučená cena:290 Kč
Počet stran 272 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 7. 5. 2008
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství ZONER Software, a.s.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace