![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
David Scott ve své knize ukazuje možnosti, které web nabízí velkým i malým společnostem, ať již z podnikatelské nebo neziskové sféry, v marketingu a PR. Na řadě příkladů předvádí využití blogů, vlastních i cizích, různé možnosti sdílení a předávání obsahu (včetně zvukových a video nahrávek), webových konferencí a seminářů k přímému oslovení zákazníků nebo příznivců a zájemců. Vysvětluje výhody plynoucí z tohoto nového přístupu k reklamě ve srovnání s klasickými "starými" pravidly, jako předávání tiskových zpráv vybrané skupině novinářů, časově omezené reklamní kampaně a inzertní aktivity v časopisech, novinách nebo rozhlase a televizi.
ISBN: | 978-80-86815-93-0 |
---|---|
EAN: | 9788086815930 |
Doporučená cena: | 290 Kč |
Počet stran | 272 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 7. 5. 2008 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | ZONER Software, a.s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)