Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhodTeze disertační práce

Literární rešerše se zabývá novými marketingovými trendy z teoretického hlediska. Vzhledem k jejich množství a širokému spektru převážně cizojazyčné literatury byla provedena selekce těchto trendů na čtyři v literatuře nejfrekventovanější pojmy, kterými jsou marketing elektronický, hodnotový, vztahový a direct marketing.

ISBN:978-80-7454-031-8
EAN:9788074540318
Doporučená cena:101 Kč
Počet stran 46 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 15. 8. 2011
Jazyk český
Vazba měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace