![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Odhaduje se, že každý den vidíme až 300 reklam a jsme vystaveni přibližně 2000 prodejních nabídek. Většinu z nich ignorujeme. Ale častěji, než se domníváme, a rozhodně častěji, než by se nám zamlouvalo, se necháme obratnými prodejními technikami přimět k nákupu věcí, které jsme neměli úmyslu koupit, nebo kvůli nim zaplatíme mnohem víc, než je nutné. Tahle kniha rozebírá triky prodejců v několika významných oblastech – automobily, nemovitost, finanční produkty atd., a také poskytuje vyčerpávající přehled rafinovaných technik prodeje spolu s radami, jak se na ně připravit nebo se jim účinně bránit.
ISBN: | 978-80-242-4551-5 |
---|---|
EAN: | 9788024245515 |
Doporučená cena: | 259 Kč |
Počet stran | 304 stran |
Rozměr | 110x170 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 17. 9. 2014 |
Vazba | kniha, vázaná vazba |
Jazyk | český |
Překladatel: | Klíma, Jan |
Nakladatelství | Kalibr |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)