![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha je výsledkem autorčiných patnácti let zkušeností ze spolupráce s různými typy organizací, jejichž zaměstnanci na všech úrovních řízení se potýkali s problémem, jak na pracovišti říkat pravdu, i nepříjemnou, aniž by byli za svou upřímnost nějakým způsobem trestáni. Přináší mnoho užitečných tipů, doporučení a rad, které čtenáře učí zvládat obtížné situace, a na řadě příkladů vám ukáže, jak zdvořile, ale jasně vyjádřit, co od druhých očekáváme, a jak poskytovat zpětnou vazbu při řešení často nezáviděníhodných situací. Všichni víme, jak se cítíme, když k nám kolegové nejsou upřímní a mluví o nás za našimi zády. Nebo když s námi někdo z dlouholetých přátel zničehonic přeruší veškeré kontakty, aniž nám cokoliv vysvětlí. Nebo někdo z vašich známých dostane výpověď bez jakéhokoli vysvětlení. Tyto situace jsou vždy frustrující a vytvářejí napětí. Příčinou všech problémů s tím spojených je nedostatek upřímnosti v mezilidských vztazích.
ISBN: | 978-80-7261-277-2 |
---|---|
EAN: | 9788072612772 |
Doporučená cena: | 269 Kč |
Počet stran | 168 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 26. 1. 2015 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)