![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Publikace vychází z aktuálně obhájené autorovy dizertace a empiricky zkoumá proces nastolování témat. Nejprve je v publikaci zrekapitulována teorie a rozebrána metodologie výzkumu tohoto procesu. V jednotlivých kapitolách je pak empiricky ověřována podstata fungování tohoto procesu, role struktury mediálního obsahu, role přímé osobní zkušenosti, role interpersonální komunikace a role genderu. V závěru autor shrnuje výsledky a uvažuje, jak může celý proces a metody jeho výzkumu do budoucna ovlivnit nástup internetu.
ISBN: | 978-80-7043-805-3 |
---|---|
EAN: | 9788070438053 |
Doporučená cena: | 259 Kč |
Počet stran | 162 stran |
Rozměr | 148x210 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 28. 8. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Nakladatelství | Západočeská univerzita v Plzni |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)