![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Slovník významného domácího autora v oboru personálního managementu navazuje na jeho "Anglicko-český výkladový slovník personalistiky", jejž nakladatelství Management Press vydalo v roce 2003. Jeho cílem je umožnit českému čtenáři, který studuje odbornou personalistickou literaturu v němčině, lépe se orientovat v textu a najít správný český ekvivalent termínů používaných v německé, rakouské a švýcarské personalistice. Dalším cílem je usnadnit odbornou komunikaci pracovníkům personálních útvarů a dalším manažerům v organizacích s německou kapitálovou účastí. Slovník je obohacen i o anglismy, které ve stále vyšší míře pronikají do personalistiky německy mluvících zemí.
ISBN: | 80-7261-130-5 |
---|---|
EAN: | 8072611305 |
Doporučená cena: | 290 Kč |
Počet stran | 172 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 12. 5. 2005 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)