![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha integruje poznatky a přístupy moderní pedagogiky se zaměřením na vztah učitele a žáka jako motivující prvek ve vyučování. Autorka vychází z poznatků humanistické psychologie a porovnává autoritativní a partnerský přístup ve vyučovacím procesu, které označuje jako přístup tlakem a tahem. Rozebírá výchovné i vzdělávací konfliktní situace a naznačuje možnosti, jak jim účinně předcházet. Objasňuje význam empatie ve vyučování. Zabývá se rozvojem vnitřní i vnější motivace žáka, ale i tím, jak rozmluvit „mlčícího“ žáka. Věnuje se neverbálním projevům učitele a jeho vlivu na motivaci žáka. Kniha je obohacena četnými příklady z praxe, cvičeními a poznatky z terénních výzkumů autorky.
ISBN: | 978-80-262-0198-4 |
---|---|
EAN: | 9788026201984 |
Doporučená cena: | 215 Kč |
Počet stran | 128 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 22. 10. 2012 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: | Le Roch, Pavla |
Nakladatelství | PORTÁL, s. r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)