![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Jsou vaši zaměstnanci málo výkonní a iniciativní? Chcete své zaměstnance motivovat, ale nevíte jak? Přijde vám finanční forma motivace už v dnešní době málo? Zkušený a úspěšný autor vám v knize poradí, jak kombinovat finanční i nefinanční motivaci a zda lépe funguje pozitivní či negativní motivace. Zjistíte, jak posílit ducha celého týmu a jaké jsou nejčastější motivační chyby vedoucích. Publikace spojuje manažerské, psychologické a ekonomické přístupy k motivaci pracovníků. Prozradí vám, jaké jsou přínosy zaměstnaneckých benefitů, jak delegovat pravomoci, zadávat úkoly, hodnotit výsledky apod. Cílem je ukázat, jak na základě účinné a správně zaměřené motivace získat od svých spolupracovníků to nejlepší. Kniha je určena především manažerům, studentům manažerských oborů, vedoucím týmů a personalistům.
ISBN: | 978-80-271-0227-3 |
---|---|
EAN: | 9788027102273 |
Doporučená cena: | 249 Kč |
Počet stran | 160 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 27. 1. 2017 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Grada Publishing, a.s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)