Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Mohlo by se vám také líbitVkus v době neomezeného výběru

Každý má svou oblíbenou barvu, jídlo, zábavu, filmové hrdiny nebo sportovní klub. Ale co to vlastně znamená, když se nám něco líbí? Jak se rozhodujeme, co je pro nás dobré? Je to něco biologického? Jaká je role našich osobních zkušeností při utváření našeho vkusu? A jak firmy a reklamní agentury využívají tyto informace? Tato kniha komplexně zkoumá a odpovídá na všechny tyto otázky. Provede vás psychologií, marketingem a neurovědami, až dostanete odpovědi na všechny tyto složité a fascinující otázky. Od složitých rozhodování o výběru potravin, přes naše oblíbené písničky až po „lajky“ a hvězdičky... Sáhneme radši po osvědčeném autorovi nebo po prvotině začínajícího spisovatele? Tato kniha zkoumá, jak si tvoříme preference - a jak ony formují nás.

ISBN:978-80-7390-450-0
EAN:9788073904500
Doporučená cena:299 Kč
Počet stran 352 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 31. 10. 2016
Vazba kniha, vázaná vazba
Jazyk český
Překladatel: Hlavová, Vendula
Nakladatelství Omega
Tématická skupina 14 - Literatura pro děti a mládež
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace