Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Moderní marketing, čtvrté evropské vydání - Philip Kotler, Veronica Wong, Saunders Saunders, Gary Armstrong

Kniha se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení. Dívá se na praktický marketing nejen ze světového, ale zejména evropského pohledu, přináší speciální poznatky důležité pro evropský trh.
ISBN:978-80-247-1545-2
EAN:9788024715452
Doporučená cena:1499 Kč
Počet stran 1048 stran
Datum vydání 2007
Vazba kniha, vázaná vazba
Autor: Vladimír Novotný
Autor: Philip Kotler
Autor: Veronica Wong
Autor: Saunders Saunders
Autor: Gary Armstrong
Autor: Jana Langerová
Nakladatelství Grada Publishing, a.s.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace