Přepracované vydání úspěšného titulu, který opakovaně vychází od roku 1996 zachycuje ohromný rozvoj, kterým hotelnictví v České republice prošlo a přináší aktuální novinky důležité pro tento obor. Nová učebnice je určena středním hotelovým a vyšším odborným školám, zároveň je aktreditačním spise Vysoké školy hotelové v Praze a studentům přináší kompletní znalosti z klíčových oblastí hotelnictví - hotelového managementu, organizace, ubytování a stravování, technického zajištění, obchodně-ekonomické informace a zejména marketingový mix. Zásadní jsou informace o moderním řízení hotelu, hodnocení kvality, krozovém mamgementu i legislativě.
ISBN: | 978-80-86724-45-4 |
EAN: | 9788086724454 |
Počet stran |
336 stran |
Datum vydání |
15. 3. 2013 |
Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
Jazyk |
český |
Autor: |
Jaromír Beránek |
Autor: |
kol. |
Nakladatelství |
Mag Consulting |