![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Historické bádání o moderních elitách se u nás začalo soustavně rozvíjet až po roce 1989. Časem se ukázalo, že bude třeba rozlišit různé typy vůdčích vrstev, mezi nimiž hrají nezastupitelnou roli právě elity podnikatelské. Organizace jejich výzkumu se ujal Ústav hospodářských a sociálních dějin na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze, jenž vytvořil k tomuto účelu zvláštní badatelský tým. Sborník Moderní podnikatelské elity – metody a perspektivy bádání přináší první výsledky tohoto výzkumu. Metodologicky je postaven na solidní znalosti zahraničních vzorů.
ISBN: | 978-80-7363-153-6 |
---|---|
EAN: | 9788073631536 |
Doporučená cena: | 350 Kč |
Počet stran | 440 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 31. 8. 2007 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: | Jiří Štaif |
Ilustrátor: | obálka Jiří Hladký |
Nakladatelství | Dokořán s.r.o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)