![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha pro manažery, kteří mají zájem vědět v každém okamžiku o pravém a nezkresleném stavu firmy prostřednictvím nové metody - využití účetních dat pro manažerské rozhodování. Dále kapitoly o time managementu, metodách tvorby podnikatelské strategie, operativním a krizovém managementu.
ISBN: | 80-86946-12-6 |
---|---|
EAN: | 8086946126 |
Doporučená cena: | 248 Kč |
Počet stran | 218 stran |
Rozměr | 170x240 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 18. 6. 2006 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | PROFESSIONAL PUBLISHING |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)