![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha vymezuje témata, pojmy a úkoly managementu, strukturu a obsah manažerské práce, podrobně se věnuje jednotlivým manažerským funkcím a podává úplný přehled směrů současného managementu a také řadu doporučení, jak uplatňovat nástroje moderního managementu v podmínkách nepřetržitých kritických změn. Je proto vhodná jak pro praxi, tak i pro studenty a účastníky různých manažerských kursů.
ISBN: | 80-7261-143-7 |
---|---|
EAN: | 8072611437 |
Doporučená cena: | 380 Kč |
Počet stran | 296 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 30. 5. 2006 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)