Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Model kompetencí projektových manažerů v sektoru vzdělávání

Disertační práce s názvem „Model kompetencí projektových manažerů v sektoru vzdělávání“ se zabývá kompetenčním modelem, který by měl personalistovi ve vzdělávací instituci usnadnit rozhodování. V první části práce je popsána analýza současného stavu, kde jsou popsány klíčové informace nezbytné pro pochopení dané problematiky. Na základě kritické literární rešerše jsou definovány následující pojmy: vzdělávací sektor, projektový manažer, kompetence a jejich dělení. V další kapitole je popsána metodika zpracování práce včetně cílů práce, stanovených postupů a použitých metod a popisu jednotlivých dotazníkových šetření a výzkumných otázek. V dalších kapitolách jsou popsány hlavní výsledky práce, vytvoření a evaluace vytvořeného kompetenčního modelu, bude přínosem nejen pro teorii, ale zejména ve vzdělávacích institucích. Mezi další přínosy předkládané disertační práce řadíme výstupy, které nemalou mírou přispívají k provázání teorie a praxe. Jedná se především o pozitivní vliv na spolupráci mezi vysokými školami a vzdělávacími institucemi. Přínosem je také vyjasnění obsahu získávání znalostí mezi vysokými školami a praxí.
ISBN:978-80-7454-816-1
EAN:9788074548161
Počet stran 43 stran
Datum vydání 18. 12. 2018
Pořadí vydání První
Jazyk český
Vazba e-kniha - pdf
Autor: Martina Polčáková
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Vydáno elektronicky - Volně dostupné na http://hdl.handle.net/10563/43771
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace