Může být atraktivita chápána jako investiční strategie? Zvyšuje krása šance na vzestupnou sociální mobilitu a má větší vliv na úspěch než klíčové kompetence? Autoři publikace odpovídají na řadu otázek, jimž se zatím naše sociologie a ekonomie vyhýbaly, ačkoli světová ekonomie i sociologie roli krásy a atraktivity v úspěchu, práci i životě věnují čím dál větší pozornost. Publikace vychází z rozsáhlého výzkumu a věnuje se souvislostem mezi atraktivitou, vzděláním, profilem osobnosti, sebevědomím, povoláním a příjmy.
ISBN: | 978-80-246-3691-7 |
EAN: | 9788024636917 |
Počet stran |
276 stran |
Datum vydání |
14. 7. 2017 |
Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
Jazyk |
český |
Autor: |
Dana Hamplová |
Autor: |
Marek Loužek |
Autor: |
Petr Matějů |
Nakladatelství |
Karolinum |