![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Nejnovější práce autorů tří dalších mezinárodních bestsellerů, poradců v oboru behaviorální a sociální psychologie a rozvoje vůdcovských dovedností, rozpracovává originální metodu účinného uplatňování vlivu a implementace změn, a to jak v pracovním prostředí, tak i v osobním a rodinném životě. Na příkladech z různých odvětví, společenských prostředí a z různých koutů světa autoři ukazují, že při nasazení souboru vhodných nástrojů a strategií a využití příslušných zdrojů vlivu bude žádoucí změna nejen možná, nýbrž zcela nevyhnutelná.
ISBN: | 978-80-7261-245-1 |
---|---|
EAN: | 9788072612451 |
Doporučená cena: | 399 Kč |
Počet stran | 240 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 17. 4. 2012 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Překladatel: | Čakrt, Michal |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)