Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Mikroekonomie

Kniha analyzuje chování a rozhodování mikroekonomických subjektů na trzích finální produkce i na trzích výrobních faktorů. Nově jsou zpracovány zejména kapitoly věnované chování firmy a formování poptávky, rozhodování spotřebitele v podmínkách rizika a trhům výrobních faktorů. Tato základní učebnice obsahuje nejen výklad standardní mikroekonomie, ale i nové, alternativní přístupy k této oblasti.

ISBN:80-7261-150-X
EAN:807261150
Doporučená cena:690 Kč
Počet stran 576 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 4. rozšířené vydání
Datum vydání 14. 9. 2006
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace