![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha analyzuje chování a rozhodování mikroekonomických subjektů na trzích finální produkce i na trzích výrobních faktorů. Nově jsou zpracovány zejména kapitoly věnované chování firmy a formování poptávky, rozhodování spotřebitele v podmínkách rizika a trhům výrobních faktorů. Tato základní učebnice obsahuje nejen výklad standardní mikroekonomie, ale i nové, alternativní přístupy k této oblasti.
ISBN: | 80-7261-150-X |
---|---|
EAN: | 807261150 |
Doporučená cena: | 690 Kč |
Počet stran | 576 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 4. rozšířené vydání |
Datum vydání | 14. 9. 2006 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)