![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Ojedinělá domácí učebnice mikroekonomie pro posluchače ekonomických fakult analyzuje tržní chování a rozhodování jednotlivých mikroekonomických subjektů na trzích finální produkce i na trzích výrobních faktorů, studuje interakce jednotlivých trhů a subjektů a otázky důsledků rozhodnutí státních orgánů na tržní aktivity spotřebitelů a firem.
ISBN: | 80-7261-061-9 |
---|---|
EAN: | 8072610619 |
Doporučená cena: | 620 Kč |
Počet stran | 552 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | třetí doplněné (doti |
Datum vydání | 9. 9. 2004 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)