Učebnice Mezinárodní management je určena pro navazující magisterské studium oborů, které se zabývají mezinárodním podnikáním. Celý text je pojat jako obvyklý znalostní standard na této úrovni studia v oblasti vymezení a významu nadnárodních korporací ve světové ekonomice, mezinárodních firemních strategií, organizace nadnárodních korporací, interkulturního managementu a tvorby strategií tvorby lidského kapitálu v mezinárodním kontextu a pochopení myšlenky společenské odpovědnosti korporací z globálního hlediska.
ISBN: | 978-80-245-2219-7 |
EAN: | 9788024522197 |
Doporučená cena: | 243 Kč |
Počet stran |
160 stran |
Rozměr |
176x250 mm |
Datum vydání |
23. 11. 2017 |
Pořadí vydání |
3.přepracované vydání |
Jazyk |
český |
Vazba |
měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Autor: |
Dana Zadražilová |
Nakladatelství |
Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina |
1 - Ekonomika |