Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Mezinárodní marketingStrategické trendy a příklady z praxe

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.

ISBN:978-80-247-5366-9
EAN:9788024753669
Doporučená cena:299 Kč
Počet stran 200 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 27. 1. 2015
Vazba kniha, vázaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Grada Publishing, a.s.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace