Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Metody výzkumu médií

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).

ISBN:978-80-7367-683-4
EAN:9788073676834
Doporučená cena:365 Kč
Počet stran 296 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 23. 8. 2010
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Autor: Jančařík, Zdeněk
Nakladatelství PORTÁL, s. r. o.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace