Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Metody oceňování podniku pro pokročiléHlubší pohled na vybrané problémy

Ocenění podniku je syntézou podnikohospodářských oborů, ve které by se měly skloubit rozsáhlé poznatky podnikové ekonomiky, disciplín zaměřených na trh, daní a vlastních metod oceňování. Oceňování podniku je tedy svým způsobem královská disciplína a není jednoduché ji ovládnout skutečně do hloubky. Navíc se jedná o oblast, která se stále pohybuje vpřed, a není mnoho ekonomických témat, kterým bylo ve světě věnováno tolik publikací, jako právě oceňování podniku. Druhé vydání knihy volně navazuje na knihu „Metody oceňování podniku“ (Ekopress 2018) , ale text je psán tak, aby byl pro čtenáře, který má alespoň základní představu o oceňování, pochopitelný i sám o sobě. Jádrem publikace je hlubší pohled na výnosové metody. Proto jsou sem zařazena vysvětlení několika základních variant metody DCF včetně podrobnějšího rozboru tématu zatím u nás přehlíženého, a tím je tzv. pokračující hodnota. Autoři se vrací k metodě ekonomické přidané hodnoty a rozebírají některé problémy s ní spojené. Za jedno z hlavních témat je pak možno považovat analýzu vlivu zadlužení podniku na jeho hodnotu a na způsoby stanovení struktury kapitálu při ocenění podniku. ...
ISBN:978-80-87865-42-2
EAN:9788087865422
Doporučená cena:640 Kč
Počet stran 548 stran
Pořadí vydání 2.
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Autor: Miloš Mařík
Nakladatelství Ekopress, s.r.o.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace