Ocenění podniku je syntézou podnikohospodářských oborů, ve které by se měly skloubit rozsáhlé poznatky podnikové ekonomiky, disciplín zaměřených na trh, daní a vlastních metod oceňování. Oceňování podniku je tedy svým způsobem královská disciplína a není jednoduché ji ovládnout skutečně do hloubky. Navíc se jedná o oblast, která se stále pohybuje vpřed, a není mnoho ekonomických témat, kterým bylo ve světě věnováno tolik publikací, jako právě oceňování podniku.
Druhé vydání knihy volně navazuje na knihu „Metody oceňování podniku“ (Ekopress 2018) , ale text je psán tak, aby byl pro čtenáře, který má alespoň základní představu o oceňování, pochopitelný i sám o sobě.
Jádrem publikace je hlubší pohled na výnosové metody. Proto jsou sem zařazena vysvětlení několika základních variant metody DCF včetně podrobnějšího rozboru tématu zatím u nás přehlíženého, a tím je tzv. pokračující hodnota. Autoři se vrací k metodě ekonomické přidané hodnoty a rozebírají některé problémy s ní spojené. Za jedno z hlavních témat je pak možno považovat analýzu vlivu zadlužení podniku na jeho hodnotu a na způsoby stanovení struktury kapitálu při ocenění podniku. ...
ISBN: | 978-80-87865-42-2 |
EAN: | 9788087865422 |
Doporučená cena: | 640 Kč |
Počet stran |
548 stran |
Pořadí vydání |
2. |
Vazba |
kniha, brožovaná vazba |
Jazyk |
český |
Autor: |
Miloš Mařík |
Nakladatelství |
Ekopress, s.r.o. |
Tématická skupina |
1 - Ekonomika |