![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Ocenění podniku je syntézou podnikohospodářských oborů, ve které by se měly skloubit rozsáhlé poznatky podnikové ekonomiky, disciplín zaměřených na trh, daní a vlastních metod oceňování. Oceňování podniku je tedy svým způsobem královská disciplína a není jednoduché ji ovládnout skutečně do hloubky. Navíc se jedná o oblast, která se stále pohybuje vpřed, a není mnoho ekonomických témat, kterým bylo ve světě věnováno tolik publikací, jako právě oceňování podniku. Kniha volně navazuje na knihu „Metody oceňování podniku“ (Ekopress 4/2011), ale text je psán tak, aby byl pro čtenáře, který má alespoň základní představu o oceňování, pochopitelný i sám o sobě .
ISBN: | 978-80-86929-80-4 |
---|---|
EAN: | 9788086929804 |
Doporučená cena: | 648 Kč |
Počet stran | 548 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 21. 12. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | Ekopress, s.r.o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)