Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Metody oceňování podnikuProces ocenění, základní metody a postupy

Základní zaměření třetího vydání publikace je soustředit se na základy oceňování podniku. Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura je již k dispozici, snažili jsme se nepodávat pouze základní přehled, ale jít do větší hloubky. Například znalec pro oceňování podniku je především znalcem podnikání. Jeho úkolem není dosadit podniková čísla do nějakého vzorce, ale odpovědně posoudit perspektivy podniku. Proto věnujeme poměrně dost prostoru strategické analýze. Jejím účelem není rozmnožit stránky oceňovacího posudku, ale být jedním ze základních pilířů celého ocenění. Právě na strategické analýze stojí podstatná část finančního plánu, a tím i ocenění.

ISBN:978-80-86929-67-5
EAN:9788086929675
Doporučená cena:596 Kč
Počet stran 494 stran
Pořadí vydání 3.
Datum vydání 1. 4. 2011
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Nakladatelství Ekopress, s.r.o.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace