![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Základní zaměření třetího vydání publikace je soustředit se na základy oceňování podniku. Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura je již k dispozici, snažili jsme se nepodávat pouze základní přehled, ale jít do větší hloubky. Například znalec pro oceňování podniku je především znalcem podnikání. Jeho úkolem není dosadit podniková čísla do nějakého vzorce, ale odpovědně posoudit perspektivy podniku. Proto věnujeme poměrně dost prostoru strategické analýze. Jejím účelem není rozmnožit stránky oceňovacího posudku, ale být jedním ze základních pilířů celého ocenění. Právě na strategické analýze stojí podstatná část finančního plánu, a tím i ocenění.
ISBN: | 978-80-86929-67-5 |
---|---|
EAN: | 9788086929675 |
Doporučená cena: | 596 Kč |
Počet stran | 494 stran |
Pořadí vydání | 3. |
Datum vydání | 1. 4. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | Ekopress, s.r.o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)