![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Základní zaměření publikace,stejně jako v předchozím vydání,je soustředit se na základy oceňování podniku.Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura je již k dispozici,rozhodli se autoři nepodávat pouze základní přehled,ale hlubší výklad.Například znalec pro oceňování podniku je především znalcem podnikání.Jeho úkolem není dosadit podniková čísla do vzorce,ale odpovědně posoudit perspektivy podniku.Proto je poměrně dost prostoru věnováno strategické analýze.Jejím účelem není rozmnožit stránky oceňovacího posudku,ale být jedním ze základních pilířů celého ocenění.Právě na strategické analýze stojí podstatná část finančního plánu,a tím i ocenění.Značná pozornost je věnována i vymezení základních veličin pro ocenění.Kniha je určena studentům VŠ i odhadcovské praxi.
ISBN: | 978-80-86929-32-3 |
---|---|
EAN: | 9788086929323 |
Doporučená cena: | 590 Kč |
Počet stran | 492 stran |
Pořadí vydání | 2. |
Datum vydání | 3. 12. 2007 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | Ekopress, s.r.o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)