Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Metody oceňování podniku

Základní zaměření publikace,stejně jako v předchozím vydání,je soustředit se na základy oceňování podniku.Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura je již k dispozici,rozhodli se autoři nepodávat pouze základní přehled,ale hlubší výklad.Například znalec pro oceňování podniku je především znalcem podnikání.Jeho úkolem není dosadit podniková čísla do vzorce,ale odpovědně posoudit perspektivy podniku.Proto je poměrně dost prostoru věnováno strategické analýze.Jejím účelem není rozmnožit stránky oceňovacího posudku,ale být jedním ze základních pilířů celého ocenění.Právě na strategické analýze stojí podstatná část finančního plánu,a tím i ocenění.Značná pozornost je věnována i vymezení základních veličin pro ocenění.Kniha je určena studentům VŠ i odhadcovské praxi.

ISBN:978-80-86929-32-3
EAN:9788086929323
Doporučená cena:590 Kč
Počet stran 492 stran
Pořadí vydání 2.
Datum vydání 3. 12. 2007
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Nakladatelství Ekopress, s.r.o.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace