![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Medonosný marketing je nový přístup k marketingu. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tradiční přístup. V knize jsou popsány postupy, s jejichž pomocí naleznete zájemce o vaši nabídku a navážete s nimi smysluplnou komunikaci. Ta povede na jedné straně k vyřešení potřeb vašich zákazníků a na druhé straně k tomu, co zajímá vás – tedy k prodejům. Medonosný marketing dbá důsledně na efektivitu – každá koruna, která jde na marketing, by se měla vrátit ve vyšších tržbách a zisku.
ISBN: | 978-80-265-0024-7 |
---|---|
EAN: | 9788026500247 |
Doporučená cena: | 249 Kč |
Počet stran | 176 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 7. 5. 2012 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Nakladatelství | BizBooks |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)