![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných teoretických a zejména filozofických kontextů. Zahrnuje základní, doposud nepřeložené texty německé teorie a filozofie médií: jednak texty mezinárodně známých autorů (Niklas Luhmann, Friedrich Kittler a Hans-Jörg Rheinberger), jednak programové texty současné teorie a filozofie médií a také novější texty k aktuálním otázkám výzkumu médií, kultury a techniky od renomovaných autorů (Hartmut Winkler, Bernhard Siegert nebo Joseph Vogl).
ISBN: | 978-80-200-2565-4 |
---|---|
EAN: | 9788020025654 |
Doporučená cena: | 395 Kč |
Počet stran | 412 stran |
Rozměr | 130x200 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 19. 4. 2016 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Středisko společných činností AV ČR, v.v.i. - nakl. Academia |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)