![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Publikace předkládá ucelenou a originální koncepci „života v médiích“. Přestože člověk obvykle trvá na pojetí technologie jako něčeho, co je vůči životu vnější, média nejen reprodukují, ale i utvářejí svět, v němž žijeme.Přítomnost médií v lidském životě obvykle vnímáme, jen pokud jde o jejich technologickou infrastrukturu, je ale třeba si uvědomit, že intuitivnost a samozřejmost jejich používání vedou k tomu, že mizejí z našeho aktivního vědomí a stávají se neviditelnými. Autor představuje nové formy společenského uspořádání, které vznikají vlivem globálního masového používání mediálních technologií. Život v médiích narušuje tradiční sociální hierarchii, založenou na moci, a nahrazuje ji příslibem participační kultury, v níž soutěžení ustupuje spolupráci.
ISBN: | 978-80-246-2815-8 |
---|---|
EAN: | 9788024628158 |
Doporučená cena: | 300 Kč |
Počet stran | 268 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 6. 4. 2016 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český, anglický |
Překladatel: | Izdná, Petra |
Nakladatelství | Karolinum |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)