![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Tato publikace se zabývá odvětvím práva, které není v tradiční systematice třídění právních odvětví považováno za samostatné právní odvětví, nicméně se jedná o odvětví, které se v důsledku masivního rozvoje médií zcela jistě v blízké budoucnosti etabluje jako svébytný a ucelený systém právních norem. V zahraniční právní vědě a praxi o mediálním právu, jakožto o právním odvětví, nemá nikdo pochyb, o čemž svědčí bohatá literatura, která doposud u nás chyběla. Jedná se tedy o zcela první dílo svého druhu, které je u nás vydáváno. Obsah tvoří zevrubný výklad právní úpravy základních druhů médií, a to tiskových a elektronických, jakož i postavení regulačních orgánů mediálního trhu, jejich fungování a vliv. Stranou nezůstává ani právní úprava vlastního obsahu médií, tedy reklamy, nekalé soutěže a ochrany osobnosti. Obzvláštní důraz je pak kladen na popis vztahů mezi zpravodajstvím v jeho různých podobách a ochranou osobnosti. Cílem této publikace je rovněž přinést orientaci v oblasti autorského práva a jeho působení na obsah médií. Publikace je doplněna o historický výklad mediálního práva na našem území a o právní úpravu ve vybraných evropských zemích.
ISBN: | 80-86473-79-1 |
---|---|
EAN: | 8086473791 |
Doporučená cena: | 300 Kč |
Počet stran | 296 stran |
Rozměr | 148x204 mm |
Pořadí vydání | 1 |
Datum vydání | 23. 8. 2004 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)