Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Mediální právo

Tato publikace se zabývá odvětvím práva, které není v tradiční systematice třídění právních odvětví považováno za samostatné právní odvětví, nicméně se jedná o odvětví, které se v důsledku masivního rozvoje médií zcela jistě v blízké budoucnosti etabluje jako svébytný a ucelený systém právních norem. V zahraniční právní vědě a praxi o mediálním právu, jakožto o právním odvětví, nemá nikdo pochyb, o čemž svědčí bohatá literatura, která doposud u nás chyběla. Jedná se tedy o zcela první dílo svého druhu, které je u nás vydáváno. Obsah tvoří zevrubný výklad právní úpravy základních druhů médií, a to tiskových a elektronických, jakož i postavení regulačních orgánů mediálního trhu, jejich fungování a vliv. Stranou nezůstává ani právní úprava vlastního obsahu médií, tedy reklamy, nekalé soutěže a ochrany osobnosti. Obzvláštní důraz je pak kladen na popis vztahů mezi zpravodajstvím v jeho různých podobách a ochranou osobnosti. Cílem této publikace je rovněž přinést orientaci v oblasti autorského práva a jeho působení na obsah médií. Publikace je doplněna o historický výklad mediálního práva na našem území a o právní úpravu ve vybraných evropských zemích.

ISBN:80-86473-79-1
EAN:8086473791
Doporučená cena:300 Kč
Počet stran 296 stran
Rozměr 148x204 mm
Pořadí vydání 1
Datum vydání 23. 8. 2004
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace