Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Mediální právo

Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Vedle rozboru právní regulace a jejímu ovlivnění evropskou legislativou, je do textu zakomponována i současná judikatura. V knize jsou vymezeny základní instituty mediálního práva, ale pozornost je věnována i teoretickým otázkám vymezení médií a jejich funkcím a systémovému zařazení institutů mediálního práva. Kniha se věnuje historii mediálního práva a médií vůbec na území českých zemí, institucionální, ale i obsahové regulaci tiskových médií. Těžiště publikace spočívá v rozboru právních norem týkajících se elektronických médii s tím, že vymezuje jejich specifika a stanoví rozdíly mezi veřejnoprávními a soukromými elektronickými médii. Z institucionálního hlediska jsou rozebrány dvě nejdůležitější instituce veřejnoprávního elektronického vysílání, a to Česká televize a Český rozhlas a jejich plnění úkolu veřejné služby v oblasti vysílání.

ISBN:978-80-7380-382-7
EAN:9788073803827
Doporučená cena:380 Kč
Počet stran 402 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 8. 6. 2012
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace