![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Vedle rozboru právní regulace a jejímu ovlivnění evropskou legislativou, je do textu zakomponována i současná judikatura. V knize jsou vymezeny základní instituty mediálního práva, ale pozornost je věnována i teoretickým otázkám vymezení médií a jejich funkcím a systémovému zařazení institutů mediálního práva. Kniha se věnuje historii mediálního práva a médií vůbec na území českých zemí, institucionální, ale i obsahové regulaci tiskových médií. Těžiště publikace spočívá v rozboru právních norem týkajících se elektronických médii s tím, že vymezuje jejich specifika a stanoví rozdíly mezi veřejnoprávními a soukromými elektronickými médii. Z institucionálního hlediska jsou rozebrány dvě nejdůležitější instituce veřejnoprávního elektronického vysílání, a to Česká televize a Český rozhlas a jejich plnění úkolu veřejné služby v oblasti vysílání.
ISBN: | 978-80-7380-382-7 |
---|---|
EAN: | 9788073803827 |
Doporučená cena: | 380 Kč |
Počet stran | 402 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 8. 6. 2012 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)