![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Publikace si klade za cíl poskytnout čtenáři - česky i anglicky hovořícímu - základní přehled právního rámce pro jednotlivá odvětví médií v ČR, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Vedle uvedení aspektů obecné regulace a ovlivnění českého mediálního práva evropskou legislativou, je zmiňována též příslušná judikatura. První polovina knihy se věnuje převážně veřejnoprávním aspektům regulace jednotlivých hromadných sdělovacích prostředků (médií) – tiskem, televizí a rozhlasem i Internetem a reklamou. Druhá polovina se zabývá především soukromoprávními aspekty mediální regulace z pohledu práv k nehmotným statkům, a to právo na ochranu osobnosti a dobré pověsti, právo autorské a práva související a právo na ochranu proti nekalým soutěžním praktikám.
ISBN: | 978-80-7201-863-5 |
---|---|
EAN: | 9788072018635 |
Doporučená cena: | 432 Kč |
Počet stran | 272 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 20. 12. 2011 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český, anglický |
Nakladatelství | LINDE PRAHA, a. s. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)