![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kolektivní monografie Mediální moderna (Studie k soudobým formám de-abstrakce a mediality) nabízí čtenáři analýzu teorií a diskusí spjatých s vnímáním a interpretací světa v kontextu moderních a postmoderních médií a kultury. Podává obraz ztvárnění reality a změn vidění světa prostřednictvím nových médií, mezi kterými čím dál víc získává centrální postavení tzv. elektronická kultura. V této souvislosti se autoři snaží nastínit vztah mezi uměním, vědou a médií, a to z hlediska filosofického, sociologického, teologického a uměnovědního. Implicitně je přitom spojuje snaha postihnout podíl médií na utváření obrazu světa a na sociálním „konstruování“ reality. Při svých zkoumáních navazují na myšlenky, podněty a koncepce T. W. Adorna. G. Agambena, V. Flussera, N. Luhmana, P. Sloterdijka aj.
ISBN: | 978-80-7465-118-2 |
---|---|
EAN: | 9788074651182 |
Doporučená cena: | 159 Kč |
Počet stran | 165 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 30. 1. 2015 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Pavel Mervart |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |